Навіщо потрібен секретарський сервіс

Приватні підприємці та бізнесмени, що мають бізнес, якій не потребує постійної присутності в офісі часто працюють віддалено. Онлайн діяльність допомагає підприємцю економити кошти, час та бути більш конкурентноздатним за ціною в порівнянні з своїми конкурентами, які працюють в офісі, мають поточні витрати на оренду, комунальні послуги, найманих працівників та інше.

Але маючи діючу компанію, яка здійснює господарську діяльність,  контактуючи з різними контрагентами, під час ведення бізнесу, юридична особа мусить оформляти документи на різні господарські операції, вести листування, видавати первинні документи контрагентам, відповідати на запити та інше.

Ведучи бізнес віддалено, оформлення документів відбувається через поштовий зв’язок, документи надсилаються на бізнес адресу компанії, а співробітники повинна їх  оформити належним чином та відправити контрагенту.

Керівництво компанії зобов’язане здійснювати адміністративну роботу:            

  • організувати та забезпечити документування господарської діяльність;
  • подавати податкову та статистичну звітність;
  • сплачувати податки;
  • відповідати на письмові запити державних органів та інших осіб;
  • відповідати на телефонні дзвінки;
  • проходити перевірки;
  • приймати споживачів та контролюючи органи.

Адміністративна робота відволікає керівництво компанії від основної мети – ведення бізнесу, що впливає на ефективність та часом знижує прибутковість основної діяльності. Невчасна відповідь на запит податкової інспекції може призвести до включення компанії до списку ризикових підприємств або графіку перевірок. Неналежне оформлення первинних документів буде впливати на правильне відображення даних в бухгалтерському обліку та сплаті податків.

Щоб уникнути вищезгаданих ризиків, керівництво компаній може скористатись послугами спеціалізованих компаній, які надають професійні послуги з секретарського сервісу та забезпечують компанію надійною бізнес-адресою.

Бізнес-адреса надається для комунікації компанії (юридичної особи) з клієнтами, постачальниками, підрядниками, контролюючими органами та громадськість.

 

              Секретарський сервіс включає:

  • надання бізнес-адреси – право реєстрації компанії за адресою бізнес-центру, обробка поштової кореспонденції;
  • телефонний номер – закріплений за компанією для комунікації з державними органами, клієнти, постачальниками;
  • обслуговування клієнтів в бізнес центрах – це підготовка до проведення переговорів, надання необхідного обладнання для проведення презентацій, забезпечення кавою, чаєм, водою;
  • забезпечення робочим місцем – клієнти, мають право працювати в офісі бізнес-центру.
  • забезпечення кімнатою переговорів – клієнти мають право, використовувати кімнату переговорів;
  • табличка з назвою компанії – на вході в бізнес-центр, розміщується табличка з назвою компанії.

Вся поштова кореспонденція, що надходить на бізнес-адресу компанії, обробляється спеціалістами бізнес-центру, та відправляється негайно на електронну адресу керівництва компанії, а оригінали документів можна забрати в бізнес -центрі, в персональному боксі або документи будуть доставлені керівництву компанії за місцем знаходження (залежить від тарифного пакету).

Вартість таких послуг є значно нижчою, в порівнянні з власним офісом та спеціалістами, якім потрібно виплачувати заробітну плату, податки та нести адміністративні витрати на утримання офісу.

Бізнес-цент “Ваша адреса” надає секретарський сервіс – вартість послуг становить від 2 000  гривень за місяць та залежить від кількості замовлених послуг. Так наприклад, комплексне секретарське обслуговування, без надання робочого місця, становить 1 800 гривень на місяць. Клієнт отримує бізнес-адресу, секретарське обслуговування за мінімальну ціну.

Якщо є потреба в робочому місці та кімнаті переговорів пакет вартістю 3 200 гривень на місяць- це секретарський сервіс, бізнес-адреса та вісім годин на місяць перебування в бізнес-центрі.

Сторінка послуги Секретарський сервіс знаходиться за посиланням (Секретарський сервіс)